Реєстраційний відділ

Початком будь-якого бізнесу є державна реєстрація. Через недоліки реєстраційної системи цей процес вимагає багато часу та потребує досвіду у складанні необхідних заяв та форм. Займайтеся розвитком вашого бізнесу, а наші фахівці тим часом допоможуть у його відкритті, супроводі та, в разі необхідності, припиненні діяльності.

Реєстраційний відділ
112
РЕЄСТРАЦІЯ

Засвідчити факт створення суб’єкта підприємницької діяльності можливо лише за допомогою державної реєстрації, яку здійснюють державні реєстратори Державної реєстраційної служби України.

113
ВНЕСЕННЯ ЗМІН

Юридична особа або підприємець можуть змінити відомості про себе в Єдиному державному реєстрі, про що державним реєстратором вноситься відповідний запис. Наша компанія пропонує Вам скласти та подати всі необхідні документи для внесення таких змін.

114
ПРИПИНЕННЯ

З тих чи інших причин може виникнути необхідність у припиненні господарської діяльності та знятті з обліку у контролюючих органах. Процес припинення має специфічний характер та в залежності від організаційно-правової форми та видів діяльності суб’єкта господарювання може суттєво відрізнятись.

1

Підготовка та подача повного комплекту документів для реєстрації, внесення змін або припинення юридичних осіб та ФЛП.

Для проведення необхідних Вам реєстраційних дій ми готові повністю сформувати пакет документів та подати його до державного реєстратора.

2

Підбір видів діяльності за КВЕД та вибір оптимальної системи оподаткування.

Наші адвокати допоможуть Вам вірно визначити види економічної діяльності та обрати найбільш вигідну систему оподаткування, роз’яснимо умови сплати податків та звітності.

3

Постановка або зняття з обліку в контролюючих органах

Постановка на облік в органах податкової інспекції та пенсійного фонду проводиться при державній реєстрації без особливих проблем, але зняття з обліку, як правило, проходить значно складніше, оскільки перед контролюючим органом не має бути жодних заборгованостей, що тягне за собою проведення перевірок та подання звітності.

4

Отримання витягів, виписок, свідоцтв необхідних для здійснення діяльності або при реєстрації припинення діяльності

При здійсненні господарської діяльності дуже часто виникає необхідність у наданні документів різного характеру на отримання яких зазвичай не вистачає часу. За Вашим дорученням готові швидко отримати необхідні Вам витяги, виписки, свідоцтва та довідки.

1

Виїзд адвоката до Вашого місцезнаходження

2

Складання письмового юридичного висновку

3

Отримання висновків щодо оцінки майна

4

Офіційний переклад, легалізація документів

5

Нотаріальні послуги з можливим виїздом до клієнта

6

Проведення почеркознавчої, психіатричної експертизи та отримання висновків щодо стану здоров’я спадкодавця

7

Отримання лінгвістичних висновків для ліквідації розбіжностей у документах

Форма регистрации услуг

Відправити заявку

Please type your full name.

Invalid email address.

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

girl

Заявка буде оброблена
впродовж 1 робочого дня і наші
юристи зв'яжуться з вами