Оформлення спадщини у нотаріуса

Звернення до нотаріуса є одним з перших кроків до оформлення спадщини, оскільки саме подача заяви до нотаріуса свідчить про факт прийняття спадщини спадкоємцем. При цьому може виникнути необхідність отримання або складання різного роду документів, за відсутності яких нотаріус відмовить у проведенні нотаріальних дій, що унеможливить подальшу реєстрацію на Вас спадкового майна.

Оформлення спадщини у нотаріуса
112
НОТАРІУС

Саме нотаріус відіграє ключову роль при оформленні спадщини, оскільки до його компетенції відноситься відкриття спадкової справи, витребування документів, аналіз отриманої інформації, здійснення нотаріальних дій та інше.

113
ДОКУМЕНТИ

Звернення до нотаріуса вимагає надання пакету документів, необхідного для підтвердження факту смерті, майнових прав, родинних відносин тощо, у відповідності до вимог законодавства України. Отримання необхідних документів без необхідного досвіду може виявитися доволі складною задачею.

114
РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВ

Оформлення спадщини потребує його подальшої реєстрації, яку може здійснювати нотаріус, а в окремих випадках виникає потреба реєстрації у відповідних державних органах.

112
ВІДМОВА НОТАРІУСА

За різних обставин оформлення спадщини може бути неможливим у нотаріуса та він відмовляє спадкоємцям у проведенні нотаріальних дій. Чи правомірна відмова нотаріуса, чи вірна форма такої відмови та що робити в подальшому? Розібратися в таких тонкощах Вам допоможуть наші адвокати.

1

Відкриття спадкової справи

Від правильного вибору нотаріуса та відкриття спадкової справи залежить строк протягом якого буде досягнуто кінцевого результату (реєстрація спадкових прав). Ми оберемо з Вами найкращий варіант та відкриємо спадкову справу.

2

Представництво Ваших інтересів у нотаріуса

При оформленні спадщини у нотаріуса насамперед є необхідним надати інформацію та всі необхідні для нотаріуса документи, що без участі адвоката може виявитись досить складним завданням та може призвести до затягування оформлення спадкового майна.

3

Збір усіх необхідних документів для оформлення спадщини

Спадкування різного за своєю природою майна вимагає різного за своїм змістом пакету документів для оформлення спадщини, тому отримання та перевірку таких документів доцільно доручити професійним юристам.

4

Реєстрація прав на спадкове майно

Здійснення реєстрації всього спадкового майна на Ваше ім’я, як спадкоємця, є завершальною стадією спадкування, яку ми готові проконтролювати та здійснити у найкоротші терміни.

1

Виїзд адвоката до Вашого місцезнаходження

2

Складання письмового юридичного висновку

3

Отримання висновків щодо оцінки майна

4

Офіційний переклад, легалізація документів

5

Нотаріальні послуги з можливим виїздом до клієнта

6

Проведення почеркознавчої, психіатричної експертизи та отримання висновків щодо стану здоров’я спадкодавця

7

Отримання лінгвістичних висновків для ліквідації розбіжностей у документах

Форма регистрации услуг

Відправити заявку

Please type your full name.

Invalid email address.

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

girl

Заявка буде оброблена
впродовж 1 робочого дня і наші
юристи зв'яжуться з вами